Wijnabonnement VINOOS

Word lid en krijg iedere maand een onvergetelijk wijnavontuur thuisbezorgd. Elk wijnavontuur bevat vier verschillende wijnen die wij persoonlijk selecteren bij onze favoriete wijnboeren. Bij elke wijn zit een wijnkaart die je vertelt over de smaak, de wijnboer en wat je bij de wijn kunt eten.

  Je wijnavontuur wordt gratis thuisbezorgd

  Pauzeer of sla over wanneer jij wilt

  Je lidmaatschap is maandelijks opzegbaar

  Switchen van wijnavontuur kan altijd

  Smaak naar meer? Bestel je favorieten na met 5% ledenkorting


 

Voor: 39.00 / per wijnavontuur

Clear

bekend van

” De lekkerste wijnen proeven zonder er de deur voor uit te hoeven. Jij wil het, Vinoos doet het. “

” …hier zaten wel erg veel prijswinnende wijnen in. Vinoos – de prijswinnende wijnbox – zou wellicht een betere naam zijn. “

” DOE ONS ’N WIJNABONNEMENT “

bekend van

veelgestelde vragen

Wat voor informatie staat er op de wijnkaarten?

Op de wijnkaart lees je het verhaal van de wijn. Zo lees je over de geur en smaak, wat je bij de wijn kunt eten, welke druivenrassen gebruikt zijn, wie de wijnboer is en hoe/waar de wijn gemaakt is. Ook is er een kleine ruimte voor een proefnotitie zodat je kan opschrijven wat je van de wijn vond.

Kan ik de wijnen uit de wijnavonturen nabestellen?

Ja! We weten als geen ander dat sommige wijnen naar meer smaken. Alle wijnen zijn daarom eenvoudig na te bestellen via onze webshop. Als lid ontvang je ook nog eens 5% ledenkorting.

Wanneer wordt mijn eerste wijnavontuur thuisbezorgd?

Je eerste wijnavontuur wordt binnen 1 tot 2 werkdagen thuisbezorgd. De daaropvolgende wijnavonturen worden altijd rond de laatste vrijdag van de maand thuisbezorgd. Als je je eerste avontuur besteld hebt voor de 15e van de maand, dan ontvang je aan het einde van de maand je tweede avontuur. Heb je na de 15e van de maand besteld, dan ontvang je je tweede avontuur aan het einde van de volgende maand én moet je net iets langer wachten.

Zit er een minimale afname aan mijn VINOOS lidmaatschap?

Nee, je lidmaatschap is vrij opzegbaar en loopt dus zolang jij dat wilt. Je zit nergens aan vast!

Wat voor wijnen zitten er in de wijnavonturen?

Wij zijn het hele jaar door op zoek naar de meest verrassende en lekkere wijnen. Om in aanmerking te komen voor de wijnavonturen worden de wijnen streng beoordeeld op smaak, prijs/kwaliteit en werkwijze van de wijnboer.  Veel van onze wijnen komen uit de “bekende” wijnlanden zoals Frankrijk, Spanje, Italië of Zuid-Afrika, maar we vinden het ook leuk om je zo nu en dan te verrassen met iets compleet anders. Bijvoorbeeld met een bijzonder druivenras of een wijn uit een onbekend gebied. Wat we wel alvast verklappen is dat alle wijnen droog zijn. Je zult dus geen zoete wijnen in het wijnavontuur aantreffen.

Kan ik VINOOS eerst proberen?

Ja, nadat je je eerste wijnavontuur hebt ontvangen kan je de status van je lidmaatschap eenvoudig aanpassen via je eigen account op de website. Of je kan ons een mailtje sturen op info@vinoos.nl en wij maken het voor je in orde.

Kan ik het abonnement pauzeren of opzeggen?

Je kan je lidmaatschap pauzeren, wijzigen of opzeggen wanneer jij dat wilt. Dit kan je doen via je eigen account op onze website, of door ons een mailtje te sturen op info@vinoos.nl.

Kan ik tussentijds wisselen van wijnavontuur?

Zeker weten! Dit kan eenvoudig via je eigen account op de website. Ook kan je ons een mailtje sturen op info@vinoos.nl en dan maken wij het voor je in orde.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als het wijnavontuur bezorgd wordt?

Wanneer je niet thuis bent probeert de bezorger het pakket af te leveren bij je buren. Als dit ook niet lukt proberen ze het op een ander moment nog een keer. Meestal is dit de volgende dag, (m.u.v. zondag). Je kan de bezorgstatus van je pakket ook altijd volgen via de track&trace.